KONTAKTY

dampospisil@email.cz
Editujte v Nastavení - Přihlašovací údaje

NOVINKY

arr3Datum - Novinka č.1Sekci lze editovat v nabídce Obsah webu -> Struktura menu -> Novinky... arr3Datum - Novinka č.2Zde je umístěn text novinky. Prvních 30 znaků bude zobrazeno na úvodní straně a zbytek textu na...

Fotogalerie
Rybářské Závody Carp Maraton Poděbrady 2018

Dne 26.9. 2018 nás čekal odjezd na rybářské závody Carp Maraton Poděbrady 2018. Složení našeho teamu bylo: Jan Pospíšil, Michaela Polláková a Lukáš Verner! Strategii jsme vymýšleli týdny před závody a věřili jsme, že to bude ta správná! Důležitý byl los! Los bohužel ovlivnit nejde, a tak jsme doufali v štěstí. Míša vylosovala pro nás velice zajímavé místo blízko ostrova. S losem jsme byli spokojeni a teď už jen držet to co jsme si řekli před závodem. Závod se od začátku vyvíjel velice zajímavě. Rybám se vůbec nechtělo přijímat potravu. A tak jsme vymýšleli všechny různé strategie jak je přelstít. Druhý den ráno nám přichází první záběr, a my jsme měli kapra lehce přes 14kg což byl pro nás velice pěkný začátek. Jak už to bývá tak nás první ryba pořádně nakopla. Po té jsme bohužel přišli o dvě ryby, ale to k závodům patří! Dále se nám povedlo dalších pár pěkných ryb okolo 10kg. Závod byl na 5 nejtěžších ryb, a tyto ryby pro nás byli velice cenné. Poslední večer kdy se nám povedlo ulovit našeho pátého bodovaného kapra jsme měli radost. Řikali jsme si tak a ted už jenom zvětšovat průměr ryb. Chvíli po páté rybě kdy jsme viděli ryby v našem krmném místě jsme čekali na další záběr. Po cca 10minutách se jeden z prutů rozjel. Okamžitě jsme jeli na člunu za rybou a v tu chvíli začal obrovský boj. Po Cca 20minutovém souboji se nám u lodi objevila ta ryba, kterou jsme přijeli chytit. Ryba na kterou jsme cílili naší strategii. Podebíráme obrovského lysce a víme že tohle je ta ryba! Ručička váhy se zastavila na 20,87kg a my jsme v tu chvíli měli neskutečnou radost. Je to tam! Před námi byla poslední noc doufali jsme, že se nám povede ulovit ještě jedna ryba okolo 15kg. Bohužel to se nestalo v noci jsme měli pouze jednoho malého kapra okolo 4,5kg. Ráno jsme byli neskutečně nervozní. V 9:00 skončil závod a my jsme ve velké nervozitě začali balit věci! V 11:30 bylo vyhlášení a tam jsme se dozvěděli, že jsme vyhráli 1. místo a zároveň chytili nejtěžší rybu závodu. Byl to neskutečný pocit!!! Tímto bychom chtěli poděkovat všem, kteří nám fandili. Děkujeme firmě No Respect za kvalitní nástrahy, které přilákali velké ryby. Velký dík také patří pořadatelům závodu.

Fotogalerii je možné vytvořit v sekci Obsah webu -> Přidat fotogalerii.

Návod na založení fotogalerie najdete na našem Helpdesku.

Editovat vložené fotografie následně lze v sekci Obsah webu -> Struktura menu -> obsah kategorie, kam byla fotogalerie vložena -> tlačítko fotogalerie.